fmf20150926-46
404

Red Blue Chips (Inzet €0,40 tot €40)

Spelbeschrijving:

Basisspel

Bij basisspel van de Red & Blue Chips kan men inzetten:
– 10 credits –> 10/20 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van 2000.
– 20 credits –> 20/40 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van 4000.
– 30 credits –> 30/60 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van 6000.
– 40 credits –> 40/80 basisspel –> wordt een meter actief met een maximale waarde van 8000.
Onafhankelijk van het basisspel dat er gespeeld wordt –> 40 spelen per spelronde

Vervolgspel

Het vervolgspel wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen.
Bij voldoende punten in de TOTAAL-meter zijn de volgende inzetmogelijkheden:
– Inzet 2, maximale winst van 80 punten per winlijn
– Inzet 5, maximale winst van 200 punten per winlijn
– Inzet 10, maximale winst van 400 punten per winlijn
– Inzet 20, maximale winst van 800 punten per winlijn
– Inzet 40, maximale. winst van 1600 punten per winlijn
– Inzet 100, maximale. winst van 4000 punten per winlijn
– Inzet 200, maximale winst van 8000 punten per winlijn

Tijdens het spelen van het vervolgspel kunnen meters leeg raken, waardoor deze niet meer actief zijn.
Gewonnen punten kunnen alleen volledig weggeschreven worden indien er voldoende actieve meters geopend zijn met bijbehorende maximale waarde.
Gedurende het spel zal links op het groene display (win- en creditdisplay) het aantal actieve meters getoond worden. Wordt er niet gespeeld, zal na ± 10 seconden de volgende informatie op dit display verschijnen:
– Maximale win in het volgende spel
– Aantal actieve meters
– Actuele inhoud van de afzonderlijke (actieve) meters met de bijbehorende maximale waarde van die meter

Chip

Bij de Red & Blue Chips is het mogelijk om 2 of meer machines te synchroniseren, zodat zij steeds dezelfde combinaties op de rollen geven. Het beste moment om hiermee te beginnen is als alle spellen op 0 staan, de TOTAAL-meters van de machines gelijk zijn én er op alle machines hetzelfde aantal credits staan.
Indien de speler bij alle machines op CHIP drukt, gaan de rollen naar hun beginpositie en kan hij dezelfde inzet op alle machines zetten.
De speler wacht dan totdat op het centrale scherm de spins beginnen te lopen, omdat hij zodoende voldoende tijd krijgt om op alle machines START in te drukken. Indien dan de volgende spin start, lopen alle machines gelijk.

Na het synchroniseren van de machines kan het gebeuren dat de machines, na verloop van tijd, niet meer synchroon lopen. Bovenstaande handelingen moeten dan opnieuw gebeuren.

Mystery-prijzen kunnen per spel en per machine verschillen.
Indien aan het einde van de spelronde de TOTAAL-meter meer dan 8000 punten heeft, worden 1 of meerdere meters geïnd.

Speltips

– Om de maximale waarde van de afzonderlijke (actieve) meters zo hoog mogelijk te houden, kunt u het beste het 40/80- basisspel spelen. Immers bij een 40/80-basisspel wordt een meter actief met een maximale waarde van 8000.
– Als u in het vervolgspel op inzet 100 of inzet 200 wilt spelen, zorg er dan eerst voor dat u voldoende actieve meters heeft. Zodoende kunnen hoge prijzen altijd verdeeld worden over de actieve meters.